Monday 2 July 2012

Kegiatan perisik Singapura di dedahkan!

Ketika kami memulakan langkah mendedahkan campur tangan Singapura bagi memastikan pembangkang merampas kuasa di negara ini, kami mendapat pelbagai kesan daripadanya.


Kami perhatikan ramai orang Melayu yang mahukan Kerajaan berbuat sesuatu bagi menanganinya. Dan bukan Melayu, terutamanya Cina nampaknya lebih cenderung menegakkan benang yang basah. Mungkin kami salah, tetapi kami mempunyai kaedah tersendiri untuk mengenal pasti responden kami.


Bagi penyokong fuckatan yang berbangsa Melayu, mereka lebih banyak diam. Mungkin terkejut dengan pendedahan kami dan baru menyedari bahawa mereka hanya diperkudakan selama ini. Namun, mungkin juga kami silap, kerana antara sifat utama penchacai fuckatan ini adalah mereka hanya menjumudkan skop pemikiran mereka kepada maklumat yang anti Kerajaan sahaja.



Tidak kurangnya juga kami diserang melalui Google sendiri yang menjadi tuan tanah sebenar kepada blog ini. Berikutan pendedahan kami tempohari, Kerajaan Singapura telah melaporkan blog ini kepada Google dan Wikileaks, dan dengan sepantas kilat mereka menceroboh masuk ke dalam ruang admin bagi membuang perkataan Wikileaks di semua artikel yang berkaitan. Kami juga diberi emel amaran untuk menghentikan artikel-artikel serangan ke atas negara Republik itu atas alasan menggunakan gambar Bersih 3.0 Singapura tanpa kebenaran.


Eh, eh sejak bila pula guna gambar open source internet melanggar undang-undang?!! Nampaknya mereka cuba juga mencari ruang untuk menghentikan serangan pendedahan kebenaran kami walaupun menyedari kami tidak melanggar apa-apa peruntukan perundangan. Kalau kami fitnah, kenapa tidak Kerajaan Singapura saman sahaja kami?!! Berapa ramai ahli politik pembangkang yang berpotensi di republik tersebut yang hancur hidup mereka kerana disaman oleh Kerajaan Singapura?!!


Memang sibuk betul hujung minggu lepas bagi menangkis serangan bertubi-tubi daripada siber truper ultra kiasu dan Google sendiri. Kami juga berasa agak pelik kerana apabila Kerajaan Malaysia diserang sebegitu rupa dan laporan dibuat, Google memberikan pelbagai alasan. Antara yang paling popular, server blogspot berada di negara luar yang mempunyai kebebasan media yang sangat luas. Tetapi lain pula halnya dengan kes Singapura ini. Begitu pantas mereka mengambil tindakan.


Mungkinkah seseorang di pejabat Mossad di Jalan Orchard yang telah menghubungi admin Google untuk mengambil tindakan ke atas kami?!! Kami tidak pasti, namun ramai juga yang cakap pemilik sebenar google ini berketurunan Yahudi!


Jadi kalau kami serang penyumbang dana terbesar kepada fuckatan dan Yahudi pula yang bertindak balas, apa maknanya?!! Kami ketika ini sedang berkira-kira untuk mendedahkan modus operandi pengintipan Singapura di salah satu markas pertahanan negara. Kami tidak pasti sama ada ia masih berjalan atau tidak. Tetapi kami mempunyai nama-nama semua perisik-perisik Singapura yang terlibat dan bukti-bukti berkaitan.

0 comments:

Post a Comment