Monday 2 July 2012

Perisik yang dilatih MOSSAD diSAHkan terlibat dalam rusuhan #Bersih 3.0!

 
 
Mstar menyiarkan pengakuan rasmi Kedutaan Singapura yang para pegawai kanan mereka memang telah terlibat ketika kekacauan Bersih tempohari. Tetapi, seperti yang dijangka, mereka menafikan wujud sebarang arahan rasmi berhubung perkara ini dan kesemua pegawai yang terlibat hadir di atas kehendak sendiri.


Jawapan standard untuk melepaskan diri. Namun satu perkara yang pasti, pihak Kedutaan sendiri mengiyakan apa yang kami dedahkan sebelum ini. Inilah bukti kami tidak sesuka hati menabur fitnah macam syaitan fuckatan ya!


Ok, mereka kata tiga pegawai kanan tersebut sertai demo Bersih atas kapasiti peribadi. Agak-agak anda, siapa yang suka ambil risiko berdemo atas jalanraya atas kehendak sendiri? Melainkan anda benar-benar berminat atau taksub dengan ideologi yang diperjuangkan, adakah anda berani berbuat perkara seperti ini di negara orang?!!


Siapa yang berani ikut demo baju merah di Thailand dan ambil risiko bertempur dengan pihak Polis ketika anda masih lagi mencari rezeki di sana?!! Lagi-lagi pula bekerja dengan membawa nama negara. Cuba angkat tangan kami hendak kira.


Atau jika anda tidak mempunyai apa-apa minat pun, adakah anda akan duduk dalam demonstrasi yang berisiko tinggi?!! Lagi pula anda seorang diplomat asing.


Atau anda sedang memantau sesuatu sebenarnya?!! Projek khas barangkali?!!

Bacaan lanjut klik sini.

0 comments:

Post a Comment